Josefin .

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Rubrik saknas

Av Jossan - 26 april 2011 11:50

Att öpna en ps-bild på min dator tar 16sekunder, jag tog tid, och då var redan photoshop igång. Den här burken är pigg och så.. Jaja, idag blir en slödag, igen :D

Jag funderar på att byta ut musiken i mp3'n, det har jag inte gjort sedan jag var i utomlands för dryga tre år sedan, dags igen! och att bränna nya skivor till bilen, det har jag inte heller gjort på ett år, nästan. Roadtrip skivorna sedan förra maj ligger fortfarande och spelas, men de är väldigt hackigt ibland. Tips på vad skivorna ska heta? 'Anders på taket' och 'No jeans during pregnancy' är ju redan tagna så jag måste ha nya! ;)


Sen spenderar jag resten utav dagen på http://www.photoshoprecept.se :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 11 maj 2011 16:03

Ibland känner jag mig verkligen supersmart. Jag kommer förmodligen vara halt på båda bakfötterna när jag åker utomlands om 1,5vecka. Känner jag peppen..? Nej, tveksamt.   Fått reda på att det är mitt modem som är trasigt och att ett nytt kost...

Av Jossan - 10 maj 2011 23:15

Haha. TVÅ stycken från telia hade kommenterat förra inlägget. Hoppas på att det funkar :P ...

Av Jossan - 4 maj 2011 21:58

Ni är tråkiga, typ jättetråkiga. (jag vet att jag är ännu tråkigare)   Ikväll trodde jag att den enda anledningen till att kolla på Grey's var på väg att försvinna, det kändes inte okej. Inte för att jag följer det eller så.. det bara blir så ibl...

Av Jossan - 25 april 2011 13:52

Känns som jag kan välja mellan att betala räkningar, eller att börja planera packningen inför kreta.. Hm, jag tror jag väntar lite med att betala räkningarna! :) Fram med shorts och kjolar :D ...

Av Jossan - 24 april 2011 14:11


   Gillar att fortfarande få påskägg utav mamma (oj ursäkta, påskharen!!) ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards