Josefin .

Alla inlägg under april 2011

Av Jossan - 26 april 2011 11:50

Att öpna en ps-bild på min dator tar 16sekunder, jag tog tid, och då var redan photoshop igång. Den här burken är pigg och så.. Jaja, idag blir en slödag, igen :D

Jag funderar på att byta ut musiken i mp3'n, det har jag inte gjort sedan jag var i utomlands för dryga tre år sedan, dags igen! och att bränna nya skivor till bilen, det har jag inte heller gjort på ett år, nästan. Roadtrip skivorna sedan förra maj ligger fortfarande och spelas, men de är väldigt hackigt ibland. Tips på vad skivorna ska heta? 'Anders på taket' och 'No jeans during pregnancy' är ju redan tagna så jag måste ha nya! ;)


Sen spenderar jag resten utav dagen på http://www.photoshoprecept.se :)


 

Av Jossan - 25 april 2011 13:52

Känns som jag kan välja mellan att betala räkningar, eller att börja planera packningen inför kreta.. Hm, jag tror jag väntar lite med att betala räkningarna! :) Fram med shorts och kjolar :D

Av Jossan - 24 april 2011 14:11

   Gillar att fortfarande få påskägg utav mamma (oj ursäkta, påskharen!!)

Av Jossan - 23 april 2011 19:24

*känner efter*

Jo, nog tusan är jag nöjd. Riktigt nöjd faktiskt, mår lite prima och är nöjd. Med livet, och mest med igår, tror jag bestämt. Ah, good times!! :)


  

Av Jossan - 20 april 2011 21:48

<a href="Följ">http://www.bloglovin.com/blog/2524517/josefin?claim=8vm2p8he49e">Följ min blogg med bloglovin</a>


Får känslan utav att den där koden är muppig, redan innan jag postar. Hursom, idag har jag kirrat bloglovin, duktigt! Och fö, hur kunde man leva utan bloglovin?! Eller ja, ni vet.

Av Jossan - 20 april 2011 15:07

Selfish, jag vet att alla bryr sig.

Börjar med en finfin bild :)

 


* Hur gammal är du om fem år?
Jag är 36 och fyller 47 till hösten, u do the math!
Ska man vara tråkig så tror jag det är 28år?
Om jag nu skulle råka överleva dvs.


* Vem var den sista du träffade?
Simon cyklade hit för frukost innan han tog bussen till praktik :)


* Hur lång är du?
1.69 OCH EN HALV cm ;)


* Vilken var den senaste filmen du såg?
Vi hade bröllopsfotografen på i bakgrunden hela kvällen nyligen, mest bara för värmländskan!


* Vem ringde du senast?
Jag ringer sällan, så jag minns inte. Kanske Filip, för att kolla vad han ville igår när han hade ringt.


* Hur löd ditt senaste SMS och till vem?
Det var antagligen någon som ville ha hjälp med något, eller om man menar skickade så var det förmodligen en kass ursäkt till att slippa, även om jag säkert gör det ändå. :P


* Vad är dagens planer?
Jag tänkte.. inte göra något speciellt idag heller. Har matat och skött om djuren, och fått i mig frukost. Klockan fyra börjar jag jobba, innan dess ska jag sova och träffa lillsyster en sväng.


* Föredrar du att ringa eller skicka SMS?
SMS. Har aldrig gillat att ringa.
Förutom när jag var liten och gillade att busringa, men jag var dålig på det med.


* Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta.


* När såg du senast din mamma?
I morse, bytte några ord över gården.


* Vilken ögonfärg har du?
JAG VET INTE, okej?


* När vaknade du idag?
06;30 ringde klockan.


* Har du någon gång hittat en katt?
Nej, men slarvat bort en har jag gjort. Klant!


* Vilken är din favoritplats?
Jag trivs överallt, bara jag kan få må bra. En favoritplats är väl en plats utan måsten, med rätt sällskap.


* Vilken plats föredrar du minst?
Läkarmottagningar.


* Var tror du att du befinner dig om tio år?
Who knows.. jag tänker inte så. Här och nu, är livet underbart. Om tio år kan jag vara död.


* Vad skrämde dig som barn?
Allt som pappa lurade i mig (krokodiler i sjön, att dom skulle leka hans och greta när vi åkte ut och tittade på djur i skogen etc.. haha!), och att huset skulle brinna ner och jag skulle behöva gå ut utan kläder så jag sov jämt med kläder på eller att vi sålde gården!


* Vem fick dig att skratta senast?
Jag vet inte, kanske är så illa att det var jag själv. Man får inte roligare än man gör sig!


* Är du för ung för att äga vinylskivor?
? Skulle man vara det? Jag har tom beställt en lyxig från england, numrerad skit. Har dock ingen spelare så det blev en mycket uppskattad gåva till någon :)


* Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar, halvdöd!


* Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på vart jag sover. Om jag jobbar har jag pyjamas, annars inte.


* Hur många kuddar har du i sängen?
Vilken säng? Tre, ½ eller en, u choose, all true!


* Hur många landskap har du bott i?
Hälsingelandet!


* Har du någon gång spytt på fyllan?
Nejdå. Det man inte mins har väl inte hänt? Och om man förtränger något så minns man det väl inte?


* Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag gillar ju skor. Men trivs bäst barfota, tittandes på ett par snygga skor då?


* Är du social?
Nej. Back off!


* Vilken är din favoritglass?
DDL, eller gammeldags/äkta vanilj.


* Tycker du om kaffe?
Ja! Önskar jag kunde ha en kopp i handen hela tiden. Tyvärr skulle jag få spendera dagarna över toaletten då, och kaffe smakar bäst när det rinner ner genom halsen. Inte upp.


* Vad dricker du till frukost?
Oftast inget. Eller kaffe om det går.


* Sover du på någon särskild sida?
På min högra sida, med ansiktet vid sängkanten och någons hand på min höft.


* Kan du spela poker?
Vad hette det?


* Tycker du om att mysa?
Haha. Men, ja. Det gör jag väl.


* Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej. Men två utav mina tre favorit människor fyller år på samma datum :)


* Vill du ha barn?
Inga egna nej. Och jag hoppas att jag inte ändrar mig, för då kommer jag skämmas över mig själv. Jag vill inte säga varför, för det skulle vara att trampa alltför många på tårna.


* Kan du några andra språk än svenska?
Hjälplig engelska, om det kniper.


* Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när jag var liten åkte jag lite ambulans.


* Föredrar du havet eller pool?
Pool. Jag tycker hav är läskiga, men visst är det oxå nice!


* Vad spenderar du helst pengar på?
Fotogrejer, hästsaker eller småpyssel/rammel som jag inte behöver. Tradera <3


* Har du någonsin testat att röka?
Ja..


* Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Jag åt precis en apelsin.


* Vem är den roligaste människan du känner?
Förmodligen min underbara syster Anna.


* Välj ett ärr på din kropp.
Då väljer jag rivmärket på näsan. Som Louise gjorde när hon var liten, hon rev mig gullungen :)


* Var togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos mamma och pappa, älghög!!


* Kan du byta olja på bilen?
Ja och mer med, kan själv! Vågar inte, men jag vet hur man gör!


* Vilken var den senaste boken du läste?
Jag läser inte så mycket. I somras läste jag Mrs Zjivago och hennes hemliga liv, den var kul!


* Läser du dagstidningen?
Hemskt gärna!


* Prenumererar du på någon tidning?
Ja! Tre stycken tror jag.


* När var du i kyrkan senast?
Lucia 2009, tittade på en vän som gick luciatåg :)



Hoppla!!

Av Jossan - 20 april 2011 09:20

 


Kom igen, ba! På't igen...!

Bara en gång till. Orka!


Hörde Robyns gamla Be Mine på radion i morse

den har jag kastat mycke koskit till

inte för att det hörde hit eller så.. ja.

utifall ni undrade.

Av Jossan - 19 april 2011 19:20

 

Har haft en bra dag idag.

Mest fikat och haft trevligt :)


och nu snart ska jag tvinga den bäste

att titta på Dr House med mig

önska mig lycka till :D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards